Klantenservice
 

Vragen?
Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice. De klantenservice van Weidesign.nl is gevestigd aan de Koningstraat 27, 2011 TB Haarlem. Gedurende de openingstijden van de winkel kunt u de klantenservice bezoeken en per telefoon benaderen op nummer 023 532 37 38.  De klantenservice is altijd te bereiken per e-mail: haarlem(at)weidesign.nl. We streven ernaar uw e-mail nog dezelfde dag te beantwoorden.
Any questions? Please contact weidesign by e-mail and we will get back to you as soon as practicable, most likely even the same day.

Kopen
Wanneer u een artikel heeft uitgezocht in de webshop van Weidesign.nl, plaatst u het artikel in uw winkelmand door te klikken op de knop 'kopen'. Als u wilt afrekenen, klikt u op de winkelmand rechts bovenin het scherm en/of op de knop 'naar de kassa'. Zodra het betalingproces is afgerond, ontvangt u van ons een bevestiging van de aankoop per e-mail. Meer informatie over 'kopen' vindt u hier.

Laten bezorgen, of zelf ophalen
Tijdens het betaalproces kunt u in stap 2 aangeven of u de bestelling wilt laten bezorgen door PostNL, of deze zelf op wilt halen in de winkel in Haarlem. Maar u kunt uw bestelling ook laten bezorgen op een ander adres, bijvoorbeeld uw werk, terwijl de factuur naar uzelf wordt gestuurd. Wel zo makkelijk.

Betalen
Betalen gebeurt veilig met iDeal, creditcard en rembours. Aan de laatste betaalmethode zijn extra kosten verbonden. Het is niet mogelijk om zelf vanuit uw bank een overschrijving te doen naar Weidesign.nl. Daarvoor bestaat iDeal. De website en betaalomgeving van Weidesign.nl maakt gebruik van veilige SSL technologie. Meer informatie over 'veilig betalen' vindt u hier.

Leveren
De meeste van de getoonde artikelen zijn op voorraad. Uw bestelling wordt doorgaans op de eerstvolgende werkdag bezorgd binnen Nederland, mits op voorraad en vóór 17:00 besteld. Bestellingen gedaan in het weekend zullen op dinsdag worden bezorgd. Bezorging in België wordt doorgaans in 2 - 3 werkdagen gerealiseerd.
Mocht een artikel onverhoopt niet (langer) op voorraad zijn of zijn uitverkocht, zal Weidesign.nl dit artikel indien mogelijk voor u bestellen bij haar leverancier en zo spoedig mogelijk alsnog leveren. U krijgt daarvan bericht.

Retourneren
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te willen herroepen. U kunt hiervoor gebruik maken van het door ons toegezonden modelformulier voor herroeping (PDF) maar u bent hiertoe niet verplicht.
Meer informatie over 'retourneren' vindt u hier.

Klachten en complimenten
Weidesign.nl doet er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn kunt contact opnemen met de Klantenservice van Weidesign.nl.
Dat kan per e-mail: klik hier voor het contactformulier

Per post:
Klantenservice Weidesign.nl
Koningstraat 27
2011 TB Haarlem

U ontvangt een ontvangstbevestiging. Wij streven er naar uw bericht binnen 24 uur inhoudelijk te behandelen.

Per telefoon:
 023 532 37 38 (vanuit België: 0031 23 532 37 38)

Onafhankelijke klachtenbemiddeling
Indien Weidesign.nl uw klacht niet naar tevredenheid kan oplossen, kunt u zich wenden tot de onafhankelijke klachtenbemiddeling van Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag (www.sgc.nl). Deze bemiddelt dan in het zoeken naar een passende oplossing.
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Wat moet u doen?
Alvorens een klacht in te kunnen bij de Geschillencommissie, dient u eerst uw klacht schriftelijk bij Weidesign in te dienen. Weidesign heeft dan vier weken de tijd om inhoudelijk op uw klacht te reageren. Bent u vervolgens niet tevreden met het antwoord, dan kunt u uw klacht indienen bij Thuiswinkel.org. Via de website Thuiswinkel.org kunt u het klachtenformulier invullen. Hierin geeft u aan om welke webshop het gaat, uw exacte klacht, eventuele bijlage(n) en uw persoonlijke gegevens.

Complimenten kunt u natuurlijk ook direct aan het Weidesign-team kenbaar maken, en door Weidesign te 'Liken op facebook'.

Algemeen:
- Alle getoonde prijzen van de artikelen die via Weidesign.nl worden verkocht zijn inclusief BTW, maar exclusief eventuele verzendkosten.
- Bij aankoop van artikelen op Weidesign.nl is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie houdt in dat het artikel datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Er is geen wettelijke termijn aan deze garantie verbonden omdat het per artikel verschillend is wat de consument mag verwachten.


Bekijk de algemene voorwaarden van de Weidesign-webshop


Klantenservice Weidesign.nl
Koningstraat 27
2011 TB Haarlem
Telefoon 023 532 37 38
E-mail haarlem(at)weidesign.nl

 

Openingstijden
Maandag
Dinsdag t/m vrijdag
Zaterdag
Zondag
12.30 - 17.30
10.30 - 17.30
10.30 - 17.00
Gesloten

 





Volg Weidesign! Facebook Facebook Facebook Facebook Facebook
Mistercash VISA Mastercard VISA PostNL Trust ecommerce europe Thuiswinkel waarborg